Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Είναι τρελοί αυτοί οι Αθηναίοι...

Εντάξει μάλλον ο Θεός ξέχασε τον φούρνο ανοιχτό!! Τι ζέστη είναι αυτή? Ψηνόμαστε..

Το πρωί σύρθηκα μέχρι τον ηλεκτρικό και για να περάσει η ώρα περιμένοντας φανταζόμουν παραλίες και παγωμένες γρανίτες. Παράλληλα κρυφάκουγα και τους διπλανούς. Ο κυριούλης δίπλα μου συνομιλούσε με μια άλλη κυριούλα και της αράδιασε τρία εξοχικά που έχει στη κατοχή του , εκ των οποίων το ένα στη Σάμο παρακαλώ. Όταν αυτή η κακομοίρα τον ρώτησε πότε φεύγουν για διακοπές. Αυτός απάντησε με ένα ήρεμο ύφος " Δε θα πάμε, δε μας αρέσουν οι διακοπές". Ντόινγκ.. Τελικά κύριε Χαρδαβέλα όντως υπάρχουν εξωγήινοι και ζουν ανάμεσα μας. 

Πως είναι δυνατόν να μη σου αρέσουν οι διακοπές? Παραλία, χαλάρωση , ηρεμία, φύση, μπλε ουρανός, δροσιά κάτω από δέντρα.. Όντως ταλαιπωρία ακούγεται. Ας κάτσω καλύτερα στη Καλλιθέα που έχω ολόκληρο μπαλκόνι 1τ.μ. και με απεριόριστη θέα στη βράκα του απέναντι. Αχ έπρεπε να δείτε το ύφος της κυρίας σαν να ένιωθε άσχημα για τη μοναξιά του εξοχικού. Βάζω στοίχημα ότι εκείνη τη στιγμή φανταζόταν τι θα έκανε αν ήταν δικό της.

Και εκείνη τη στιγμή που έχω μπεί και εγώ στον πειρασμό να σκέφτομαι πιθανή διακόσμηση για το υποτιθέμενο παραθαλάσσιο εξοχικό μου, περνάει από μπροστά μου μια κοπελιά  με μαύρο φόρεμα και από κάτω καλσόν οπάκ μαύρο!! Και όταν λέμε οπάκ εννοούμε το πολύ χοντρό , δε ξέρω πόσα ντεν, από το οποίο δε φαινόταν δέρμα.. Μα γιατί? Εμείς θέλουμε να βγάλουμε τη σάρκα μας από τη ζέστη και εσυ κοπέλια μου φοράς καλσόν?

Ολοκληρώθηκε το τρίο στούτζες όταν έφτασα στο γραφείο και είδα μια συνάδελφο να φοράει αρβύλες. Αλλά αυτή είναι γνωστή τρελή οπότε δε της έδωσα σημασία!

 Και που να σφίξουν οι ζέστες... Αναμένεται 40αρι το ΣΚ.. Καλή μας διασκέδαση!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου