Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Trastevere και Rome by night!




H Trastevere είναι μια όμορφη περιοχή της Ρώμης από την απέναντι μεριά του Τίβερη. Είναι λίγο μποέμ και μαζεύει πολλούς Ιταλούς, κυρίως νεολαία. Είναι διάσημη για τα εστιατόρια της και για τα μπαράκια της.





Εμείς ακολουθήσαμε τη συμβουλή του Τοπ 10 οδηγού και ήταν η πρώτη φορά στη Ρώμη που δε φάγαμε καλά! Μετά όμως φάγαμε το καλύτερο τιραμισού που έχω φάει στη ζωή μου και αποζημιωθήκαμε πλήρως. Να σημειωθεί εδώ ότι εμένα δε μου αρέσει το τιραμισού όπως το φτιάχνουν εδω. Εκεί όμως το φτιάχνουν σε ατομικά μπολάκια και μοιάζει με κρέμα. Έχω βρει μια συνταγή στο ίντερνετ, εάν όντως είναι σαν εκείνο θα σας τη πω. Θα το φτιάξω και θα επανέλθω!


Για ποτό πήγαμε στα μπαράκια που είναι στις όχθες του Τίβερη. Ένας άλλος κόσμος υπάρχει εκεί. Γεμάτος ταβέρνες, υπαίθρια μαγαζιά και κόσμο. Κόσμο πολύ. Που τρώει , πίνει και διασκεδάζει. Τους ζήλεψα τους Ιταλούς. Ζούνε σε μια τόσο όμορφη πόλη που έχει τόσα να τους προσφέρει..


Το παρακάτω πορτοκαλί ποτό είναι ένα τοπικό κοκτέιλ που πίνουν οι Ιταλοί. Δε θυμάμαι πως λέγεται αλλά είναι κρασί με ανθρακούχο νερό και φρούτα. Είναι λίγο πικρό και αυτό οφείλεται στα φρούτα που βάζουν . Εμένα μου θύμιζε λίγο νεράτζι και δε μπορώ να πω ότι το αγάπησα.


Λένε πως για να δεις ολοκληρωτικά τη Ρώμη πρέπει να δεις τα μέρη που πήγες το πρωί και το βράδυ. Εμείς στη Ρώμη περπατήσαμε πάρα πολύ. Γυρίσαμε από Trastevere στο ξενοδοχείο με τα πόδια. Πρέπει να κάναμε 1:30 ώρα αλλά άξιζε κάθε λεπτό που περπατήσαμε. Από εδώ και πέρα θα αφήσω τις φωτογραφίες να μιλήσουν για εμένα.













                                                              To be continued...

5 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες φωτο ,κυρίως οι βραδινές!!!!ρομαντικ!
    χαχαχαχα καλώς ήρθατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα!! Οι περισσότερες είναι του Θ! Εγώ δεν έχω μεγάλο ταλέντο στις φωτογραφεις. Δεν έχω φωτογραφική ματίά όπως μου λένε!Αλλά δε πειράζει δέχομαι εγώ τα συγχαρητήρια! Ελπίζω μόνο να μη μου κάνει μύνηση για το ότι τις δημοσίευσα χωρίς την άδεια του..χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ το μικρό σου ημερολόγιο!!
    Λέω να έρχομαι συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρχεσαι!! Να έρχεσαι...Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  4. Οι φωτογραφίες είναι όντως εκπληκτικές, αποτύπωσες όντως την πόλη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή