Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Ξενέρωσα...

Από εχθές που το έμαθα ξενέρωσα.. Τη ζωή μου ολόκληρη.. 

Ένας "φίλος" παντρεμένος 2 χρόνια με παιδάκι ενός έτους κερατώνει τη γυναίκα του. Ένας "φίλος" που φαινομενικά ήταν υπόδειγμα οικογενειάρχη. Τους έβλεπα και έλεγα αυτό θέλω. Κοίτα τι καλά που φέρεται , κοίτα πόσο την αγαπάει. Ένας "φίλος" που θα έκοβα τον λαιμό μου, θα έκαιγα το χέρι μου, θα έτρωγα τα κόκκαλά μου ότι αποκλείεται ποτέ να σκεφτεί να κερατώσει τη γυναίκα του.

Ξενέρωσα!

Εγώ το έμαθα από σπόντα. Στη φάση θα σου πω κάτι αλλά μην το πεις ποτέ σε κανέναν. Και πως να το πεις αυτό σε κάποιον.. Πώς να το πεις αυτό σε εκείνη? 

Και να τη κεράτωνε ρε πούστη μου με καμία γκομενάρα να έλεγα ότι δε μπόρεσε να αντισταθεί το παιδί. Αλλά αυτός πήγε με μια 40αρα που τη βρήκε στο ίντερνετ. Κέρατο για το κέρατο. Έτσι για να το παίξουμε μάγκες. Η γυναίκα του είναι 27 χρονών και κούκλα.

Δε ξέρω πως θα καταφέρω να τον αντικρύσω την επόμενη φορά που θα τον δω. Δε ξέρω πως θα αντέξω τη χρυσόσκονη που πασπαλίζει τη ζωή του και την τόση οικογενειακή ευτυχία που μας πουλάει. Δε ξέρω πως θα αντέξω να ακούσω τις συμβουλές του πάνω σε θέματα σχέσεων. Τρομάρα του είχε το θράσος να συμβουλεύει εμάς!!

Στην ερώτηση γιατί το έκανες απαντάει γιατί " είχα ορμές ". Ζώα !! Τι παντρεύεστε αφου έχετε ορμές? Η τουλάχιστον τι παντρεύεστε μικροί αφού ακόμα έχετε ορμές. Κάτσε ζήσε τη ζωούλα σου και τα ξαναλέμε σε 10 χρόνια που θα έχεις ωριμάσει. Αν θυμάμαι καλά δε σε πίεσε εκείνη για γάμους και παιδιά. Εσύ είχες λυσσάξει. Αλλά θέλετε και τη πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Και η κοινωνία να λέει τι καλά που είστε τόσο μικροί και τόσο ώριμοι και να περηφανεύεστε στους τσάμπα-μάγκες φίλους σας για τις γκόμενες που έχετε.

Έχω ξενερώσει το είπα?

Δεν είμαι ηθικολόγος ούτε σεμνότυφη. Το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να παραμείνεις με τον ίδιο άνθρωπο όλη σου τη ζωή. Αλλά είναι η επιλογή σου γαμώτο. Δε γίνεται να ξενερώσεις στα 2 χρόνια γάμου... Πότε πρόλαβες?

Δε γίνεται να τολμάς να το λες κιόλας. Λες και έκανες κατόρθωμα. Λες και τώρα είσαι μάγκας και άνδρας. Γιατί έτσι γίνεται.. Οι άντρες κερατώνουν! Ίσα ρε μάγκα. Ας είχες τουλαχιστον το τακτ να το κάνεις γαργάρα. Έγινε ότι έγινε δε το ξέρει κανείς, ούτε γάτα ούτε ζημιά. Τι το περηφανεύεσαι κιόλας και την κάνεις και την άλλη βούκινο? Δεν έχεις καν συναίσθηση ότι μπορεί να φτάσει και στα αυτιά της? Ότι μυστικό που το ξέρουν δυο δεν είναι μυστικό?

Τα έχω πάρει...

Περισσότερο δε με πείραξε το κέρατο. Έχω ακούσει και για άλλους ότι κερατώνουν και δε συγκινήθηκα. Είπαμε κατανοώ  ότι είναι πολύ δύσκολο να είσαι όλη σου τη ζωή με έναν άνθρωπο. Οι  πειρασμοί είναι πολλοί.. Εντάξει άνθρωπος είσαι έκανες ένα λάθος. Αλλά στη προκειμένη περίπτωση δε μπορεί να το χωρέσει το κεφάλι μου. Πώς ένας άνθρωπος που είναι τόσο "ερωτευμένος", "καλός" και "ζηλευτός" μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Με τόση απερισκεψία. Τόσο ελαφρά τη καρδία. Πως μπορεί μετά να τη κοιτάει στα μάτια. Πως θα συνεχίσουν τη κοινή τους ζωή "για πάντα" αφού κώλωσε από την αρχή. 

Ξενέρωσα με τους άντρες. 

Σκέφτηκα αφού το κάνει και αυτός τότε το κάνουν όλοι. Είχα πιστέψει γαμώτο στο παραμύθι της τέλειας οικογένειας που μου είχε πουλήσει. Μου κατέστρεψε ένα ιδανικό. Από χθες που μου το σφυρίξανε έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τους πάντες. Σκέφτομαι ποιος από τους γνωστούς μου μπορεί να έχει κερατώσει τη κοπέλα του και να μην μου το έχει πει. Και δυστυχώς υποψιάζομαι αρκετούς...



41 σχόλια:

  1. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν,όταν οι άνθρωποι είναι επιπόλαιοι.Ελπίζω μονάχα να μην έχουν παιδιά και την πληρώσουν άδικα -αργά ή γρήγορα- εκείνα,τα κακόμοιρα...

    Μην κουράζεις άσκοπα το μυαλό σου!Όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι ίδια.Έτσι κι οι άνθρωποι...

    Χαλαρώνω λιγάκι σήμερα λόγω αργίας και πέρασα να σου πω καλημέρα και καλό μήνα,εκτός των άλλων! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς έχουν ένα παιδάκι ενός έτους. Τι να πω. Με πειραξε τόσο γιατί πραγματικά δε το περίμενα από τον συγκεκριμένο. Είναι υπόδειγμα "τάξης και ηθικής".

    Καλό μήνα και σένα...
    Τι καλά που είναι αργία για εσας. εμείς δουλευουμε κανονικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νομίζω πως τα είπες όλα...εγώ απλά να πω συνοπτικά τα εξής:
    ο ανδρισμός δεν είναι το "όργανο" αλλά η συμπεριφορά...
    και στη ζωή οι δηλώσεις είναι εύκολες, όχι όμως και οι πράξεις...
    το Αληθινόν κάθε πράγματος, κάθε δήλωσης, το φέρνει ο Χρόνος...και ΜΟΝΟΝ...
    όλα τα άλλα απλά δεν αντέχουν σχολιασμού...
    "ορμές";;; χαχαχχααααα...αστείες δικαιολογίες...αν όλους αυτούς τους απάταγε η γυναίκα τους επειδή είχε "ορμές" και αυτή, θα έλεγαν "την πουτάνα"...αλλά τί να λέμε τώρα...the same old story...
    τώρα, το πόσο όχι απλά ανώριμο, αλλά ΚΑΚΟ, ΜΟΧΘΗΡΟ και ΑΠΑΙΣΙΟ είναι να το κάνεις όλο αυτό έτσι, δε νομίζω ότι χρειάζεται να το λέμε...
    για μένα η ΚΟΡΟΪΔΙΑ και η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ είναι ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ...
    (θα συνεχίσω σε ποστ δικό μου για να μην καταχρώμαι τον ευγενικό χώρο σου)
    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΟΣΤ, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δε καταχράσαι τον χώρο μου. Ισα ισα χαίρομαι πολύ όταν σχολιάζεις.
      Έχεις πολύ δίκιο σε όλα. Την υποκρισία τη μισώ και εγώ και δυστυχώς υπαρχει μπόλικη τριγύρω μας.

      Θα περιμένω και το δικό σου ποστ γιατί είμαι σίγουρη ότι θα συμφωνούμε!

      Διαγραφή
  4. Aχουυ τι καημένη τη κοπελίτσα λυπάμαι.Τι να πεις!!! :Ρ

    Φιλιάάάά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά δε μπορείς να πεις τίποτα. Μονο να αρχίσεις αυτόν στα κατακέφαλα!

      Διαγραφή
  5. Με κάλυψε απόλυτα ο JonyG...απόλυτα όμως!!
    Αυτοί που απατούν έχουν ανοιχτά θέματα με τον εαυτό τους και είναι κομπλεξικοί...και συνήθως οι καλύτεροι υποκριτές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γνωστή ιστορία από παλιά. Έχεις ακούσει για το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής. Έχεις αναρωτηθεί από που έχει βγει αυτή η έκφραση;
    Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Και δυστυχώς εκεί έξω μεγαλώνουν πολλοί αρσενικοί με αυτήν την πεποίθηση.
    Μακάρι να μην τους συναντήσουμε ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το είχα ψάξει για το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής. Πίστευα πως είναι ένα ζευγαράκι που έβγαινε στην Αγ. παρασκευή... Αλλά το γκούγκλαρα και έμαθα:

      http://www.slang.gr/lemma/show/to_zeugaraki_tis_Agias_Paraskeuis_6844

      Διαγραφή
  7. Ήρθα από του JonyG.
    Καλώς σε βρίσκω.
    Οι άνθρωποι είναι περίπλοκοι. Μπορεί να κάνουν ό,τι βλακεία μπορείς να φανταστείς αλλά είναι ικανοί και για υπέροχα πράγματα.
    Και φυσικά ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται.
    Μην ξενερώνεις με τους άντρες ή με τους ανθρώπους γενικότερα μέσα από τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου. Ορθώς αρχίζεις να σκέφτεσαι οτι μπορεί να συμβαίνει και αλλού που δεν τον υποψιαζόσουν και είναι πολύ πιθανό να συμβαίνει. Αλλά όχι παντού. Μην τον αφήσεις να κλονίσει την πίστη σου προς τους ανθρώπους γιατί οι σχέσεις που θα κάνεις θα φέρουν αυτή την καχυποψία. Να είσαι επιφυλακτική, να γνωρίζεις οτι όλα αυτά συμβαίνουν αλλά να θυμάσαι οτι συμβαίνει και το αντίθετο.
    Ή έτσι πιστεύω.. χιχιχι
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ήρθα από του JonyG πολύ μου άρεσε!!χαχαχα
      Ηρθες συστημένη λοιπόν....
      Χαίρομαι που βρεθήκαμε.
      Προσπαθώ να μη χάνω τη πίστη μου στους ανθρώπους αν και τελευταία όλο με απογοητεύουν. Αντίστοιχα βέβαια θα απογοητεύω εγώ κάποιους άλλους.
      Γενικά είμαι λίγο χοντρόπετση και δε πτοούμαι ευκολα αλλά για τον συγκεκριμένο με πείραξε λες και μου είπαν ότι ο μπαμπάς μου κερατώνει τη μαμα μου!
      Είναι ότι δε το περίμενα...

      Διαγραφή
    2. "από του JonyG"...χαχαχαχα...ναι, φαντάζομαι κιόλας την ταμπέλα: ο JonyG, όλα στα κάρβουνα, και εγώ να κάθομαι απέξω, γέρος, με μουστάκα και μπεγλέρι...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Και όταν θα ρωτάνε τον γιο σου "τίνος είσαι εσυ?" Αυτός θα απαντάει "του JonyG"...

      Διαγραφή
  8. Το διάβασα το θέμα σου Χριστίνα μου και ... πονάει... Εγώ είμαι όμως αισιόδοξη. Πιστεύω ότι και προλαλήσας ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν υπάρχουν δικαιολογίες σε ένα "κέρατο"! απλά τα πράγματα.. φαίνεται ο τύπος είναι κομπλεξικός.. και μάλλον δεν είχε ζήσει καθόλου τη ζωή του! η κοπελίτσα δε τον ήξερε τι κουμάς είναι? γιατί κάτι τέτοιοι συνήθως κάνουν μπαμ από χιλιόμετρο! κρίμα που έχουν και παιδί μαζί! πως την κοιτάει στα μάτια άραγε? απορώ με ορισμένους ανθρώπους! πάντως δεν πιστεύω πως όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι! επίσης πιστεύω πως φταίμε και μεις οι γυναίκες σε πολλά! τεράστιο θέμα το σημερινό σου ποστ!!! τι να πρωτοπούμε!! μπράβο στον JonyG για τα λεγόμενά του! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε πάτε καλά όλες???? τί μπράβο σε εμένα και τέτοια... σας ευχαριστώ πάαααρα πολύ δηλαδή, αλλά έλεος, αυτά ΠΡΕΠΕΙ να είναι δεδομένα...είπα δηλαδή τίποτα τόοοοσο τρομερό???? γιατί έχουμε φτάσει τόσο χαμηλά ρε πούστη μου...???
      ευχαριστώ ειλικρινώς για όλα τα σχόλια μέσα από την καρδιά μου!

      Διαγραφή
    2. απλά ξέρεις τι γίνεται? τίποτα δεν είναι δεδομένο!

      Διαγραφή
    3. Όχι δε του φαίνεται... Εκεί είναι που τρελάθηκα και εγώ... Είναι από αυτούς τους πολύ σωστούς. Που ούτε καν για πλάκα δε ξενοκοιτάει..

      Διαγραφή
    4. τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι! λέει η παροιμία! ;)

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Είναι άνθρωποι που παρουσιάζουν τα πάντα ρόδινα στη ζωή τους. Τώρα το κατάλαβα. Εαν τους ακούσεις να μιλάνε για τη ζωή τους , τη δουλειά τους κτλ σου έρχεται να δέσεις μια πέτρα στο λαιμό σου και να φουντάρεις!

      Διαγραφή
    2. Μα μήπως είναι;
      Το γαλλικό μοντέλο γάμου έχει τα λιγότερα διαζύγια και τις πιο εγκάρδιες σχέσεις με πρώην και νυν. Αντίθετα το προτεσταντικό (που μας επιβλήθηκε) του όρκου αιώνιας πίστης 2στα 3 διαλύεται με μίσος και έχθρες αιώνιες.
      Μήπως οι φίλοι σου ανακάλυψαν κάτι που μας κρύβει η προπαγάνδα των γάμων;

      Διαγραφή
    3. Θα μπορούσε να ισχύει και αυτό εαν ήταν και οι δύο ενήμεροι για το ότι μπορούν ελεύθερα να πηγαίνουν και με άλλους. Από τη στιγμή όμως που αυτή είναι πιστή και ζει στο ροζ συννεφάκι της τότε δε μιλάμε ούτε για γαλλικό ούτε για προτεσταντικό μοντέλο μιλάμε απλά για κέρατο!!

      Το οποίο ,σύμφωναμε μενα,είναι απάτη. Γιατί λες ψέματα στον άλλον, τον κοροιδεύεις.

      Διαγραφή
  11. Τα διάβαζα και τσαντίστηκα κι εγώ μαζί σου. Αυτός ήταν μάλιστα που ήθελε να παντρευτεί κιόλας! Σα δεν ντρέπεται! Η γυναίκα του τι φταίει; Κι αφού τα ξεκίνησε από τώρα, δεν νομίζω να αλλάζει συμπεριφορά. Γκόμενα ναι, συμπεριφορά όχι. Ντροπή... Εγώ σκέφτομαι και το άλλο... Τόσες μεταδοτικές ασθένειες κυκλοφορούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι αυτός ήθελε να παντρευτούνε για να είναι μικροί και να είναι νέοι γονείς...Έμαθα και άλλο χειρότερο. Ότι την είχε απατήσει και πριν τον γάμο!! Οπότε έχεις δίκιο δεν αλλάζουν οι άνθρωποι...

      Αυτό με τις ασθένειες ας μη το σκέφτομαι καλύτερα. Ελπίζω να μην είναι τόσο βλάκας και να παιρνει προφυλάξεις. Αν και ξέρω ότι υπάρχουν ασθένειες που κολλάνε και με προφυλακτικό (πχ κονδυλώματα.

      Διαγραφή
  12. καλημέρα-εσπέρα και απο μένα,θα συμφωνήσω και με το σχόλιο λίγο πιο πάνω περί ηθικής.Σκοπός είναι οι πράξεις μας να είναι οι ηθικές και όχι τα λόγια από ανθρώπους που νομίζουν οτι ηθικολογούν.ωραίο άρθρο-άρθρα!
    Λένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λένα. Ακριβώς οι πράξεις μας μετράνε! Αλλά δυστυχώς στα λόγια είμαστε όλοι καλύτεροι.. ελπίζω να τα λέμε!

      Διαγραφή
  13. Oρίστε ήρθα. Τι φωνάζεις. Εχω ξανάρθει, ειμαι σίγουρη.
    Πήρα σερί τα παλιά και διαβαζω.
    και επεσα εδώ. να σχολιάσω, πως ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει. Ποτέ μην λες ποτέ. και επειδή μετράω 52 χρόνια ζωής, μου έτυχαν πολλά. Οχι δεν είμαι παντρεμένη. Είχα 6 και διάγω την 7 σχέση. Και δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Ούτε για τον εαυτό μου, δεν μπορώ να μιλήσω. Γιατί... είδα..
    Μην κρίνεις! Δεν ξέρεις ποιά τυφλοβδομάδα, θα σου ξημερώσει πότε.
    Δεν παίζει ρόλο το παιδί. και 4 παιδιά να έχει.
    και ναι κι εγώ το παινεύτηκα !
    δεν ξέρεις, δεν ξέρεις ποτέ !!!!!

    και ξέχασα να σου πω, ότι ξέρω, πότε η μόνιμη σχέση κοιτάει αλλού. και το συζητάμε. και δεν με πειράζει. ε αμα με πείραζε.... καήκαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη..

      Εμένα με ενοχλεί όταν η σχέση μου κοιτάει "αλλού" γιατί θεωρώ ότι για να κοιτάει "αλλού" το "εδώ" έχει τελειώσει! Τουλάχιστον έτσι αντιδρώ εγώ. Όποτε άρχιζα τα ξενοκοιτάγματα ήταν η στιγμή που αντιλαμβανόμουν ότι η σχέση μου είχε πλέον τελειώσει και εμεις είμασταν μαζί από συνήθεια. Και άσχημο πράγμα η συνήθεια, δε κόβεται ευκολα!

      Διαγραφή
  14. Το κακο δεν ειναι το κερατο η μια ερωτικη συνευρεση,το κακο ειναι να ερωτευτει την αλλη και να χωρισει την γυναικα του για αυτον το λογο.
    Δεν υπαχει αντρας(αρσενικος η 100%) να μην κερατωνει...Απλα αλλες το μαθαινουν και αλλες οχι...
    Και ναι αυτο που φταιει στο κερατο και ο αντρας εχει ελαφρυντικα ειναι η κτηνωδης βιολογια του...και οχι ο χαρακτηρας του.Μαλιστα προσφατη επιστημονικη ερευνα εχει αποδειξει οτι οπως το σκυλι σημαδευει την περιοχη του κατουρωντας ενα δεντρο για παρδειγμα,ο αρσενικος ανθρωπος επιβεβαιωνει με αυτον τον τροπο τον ανδρισμο του,
    Οσον αφορα καποια που εγραψε πως ''δεν ειχε χορτασει την ζωη του'',δεν ισχυει κατι τετοιο διοτι πολυ απλα επικρατει η παραπανω επιστημονικη θεωρια...
    Τελος μια γυναικα για να λειτουργησει στο σεξ δεν της φθανει μονο το οπτικο ερεθισμα αλλα θελει και τα απαιτουμενα εγκεφαλικα ερεθισματα...εδω ειναι αλλος ενας λογος που οι ανδρες εχουν καποιο ελαφρυντικο στο κερατο.
    Δυστυχως δεν μπορω να αναλυσω παραπανω τις σεξολογικες θεωρειες που κατεχω ως επιστημων της σεξολογιας σε αυτες τις λιγες γραμμες που εχω δικαιωμα να γραψω.Συγνωμη που δεν εβαλα τονους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι αγαπητέ μου. Το κακό είναι να μην χωρίζει τη γυναίκα του και να της πουλάει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες. Ρώτα όποια γυναίκα θες όλες θα προτιμήσουν να χωρίσουν παρά να ανεχθουν τον βλάκα που θα τις ρεζιλεύει. Γιατί περι ρεζιλέματος και κοροϊδίας πρόκειται.

      Δεν υπάρχει διαχωρισμός άνδρα και γυναίκα. Αυτά τα έχουν επινοήσει ή άνδρες για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα ή γυναίκες για να καταφέρουν να συγχωρήσουν το κέρατο. Οπως ο άνδρας επιβεβαιώνει με αυτό τον τρόπο τον ανδρισμό του, έτσι και η γυναίκα επιβαιώνει την αυτοπεποίθηση της.

      Σε πληροφορώ, και αυτό στο λέει γυναίκα, ότι μια χαρά λειτουργεί το οπτικό ερέθισμα και στη γυναίκα. Εάν μιλάμε για one night stand, δε ψάχνουμε τον πυρηνικό φυσικό αλλά το κορμί..Κατανοώ ότι είναι δύσκολο να είσαι μονογαμικός σε ένα κόσμο που οι πειρασμοί είναι πολλοί. Αλλά από τη στιγμή που επέλεξες να δημιουργήσεις σχέση ή οικογένεια πρέπει να το πάρεις απόφαση. Αλλιώς ζήσε ως ελεύθερο πουλί και κανένα πρόβλημα από μένα.

      Πίστεψε με και για τις γυναίκες είναι δύσκολο να είναι μονογαμικές. Δεν είμαστε οι οσίες παρθένες που γνωρίσαμε τον έναν και κλείσαμε. Ζούμε και εμείς, περπατάμε, μας καμακώνουν συχνότερα από εσάς και έχουμε περισσότερες ευκαιρίες για ευκαιριακό σεξ. Το θέμα είναι ότι δεν το κάνουμε (καλά όχι όλες) γιατί σεβόμαστε την απόφαση που πήραμε και τον άνθρωπο που αποφασίσμε να έχουμε δίπλα μας.

      ΣΕΒΑΣΜΟΣ... Αυτή είναι η λέξη.


      Διαγραφή
  15. Δεν υπάρχει λέξη για να χαρακτηρίσει αυτό τον άντρα....μονίμως μπερδεμένοι είναι όλο θέλουν κάτι παραπάνω δεν τους αρκεί αυτό που έχουν κ θέλουν κ την πίτα ολόκληρη (την γυναίκα τους κ την οικογένειά τους) κ τον σκύλο χορτάτο (την γκομενίτσα να περνάνε καλά). Ελπίζω να το καταλάβει η γυναίκα του....θα είναι πολύ δύσκολα στην αρχή αλλά μετά θα βρει τις ισορροπίες της. Με στήριξη καλών φίλων κ με υπομονή....πάνω απ' όλα το παιδάκι βέβαια θέλει προσοχή...
    Όσο για το πως την κοιτάει στα μάτια ο φίλος σου....απορώ κ εγώ με το θράσσος τους...εμένα ο δικός μου είχε 8 μήνες παράλληλη σχέση κοιμόταν μαζί μου στο σπίτι μου αλλά ποτέ δεν παραδέχτηκε τίποτα κ δεν έδειχνε να νιώθει άσχημα....η υποκρισία είναι το χειρότερο πράγμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά εγώ παρακαλάω να μην το μάθει... Τέτοιες καταστάσεις καλύτερα να μην τις ξέρεις. Το μόνο που εύχομαι είναι αυτός να σταματήσει τις βλακείες και να είναι μαζί, γιατί κατά τα άλλα είναι πραγματικά ευτυχισμένοι!

      Η υποκρισία είναι όντως το χειρότερο και λυπάμαι που την έχεις ζήσει... Την παράλληλη σχέση τη θεωρώ χειρότερη. Γιατί ο άλλος σε κοροιδεύει κατ' εξακολούθηση... Γελοιότητες... Γλίτωσες. Αυτό να θυμάσαι!

      Διαγραφή
  16. Χριστινάκι δεν ξέρω πως μου είχε ξεφύγει αυτή σου η ανάρτηση.
    Εννοείται πως δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση το κέρατο και δεν το έχω σκεφτεί ποτέ μου! Είμαι της άποψης πως όταν κάποιος απο τους δύο ξενερώσει, πρέπει να φεύγει.
    Αυτό που έχω να πω είναι πως όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει φωτιά. Εννοώ για να κερατώσει ο φίλος σου, δεν ήταν ευτυχισμένος όπως έδειχνε, οπότε πέταξε αλλού. Δεν τον δικαιολογώ σαφώς, θέλω να πω πως αυτά που φαινομενικά εσύ έβλεπες σαν μια τέλεια ζωή, απλά δεν ήταν. Γι'αυτό και έπεσες από τα σύννεφα. Είμαι σίγουρη πως και η γυναίκα του το είχε καταλάβει και επέλεξε να κάνει τα στραβά μάτια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν αλλάζουν δυστυχώς. Δεν έπρεπε εξαρχής να τον παντρευτεί.
    Είμαι παντρεμένη σχεδόν 10 χρόνια και δεν μου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό να κερατώσω τον άντρα μου και να ξέρεις ευκαιρίες είχα πολλές. Είμαι ερωτευμένη μαζί του και πλήρως ικανοποιημένη σε όλους τους τομείς. Εννοείται πως τσακωνόμαστε και έχουμε όλα τα στραβά ενός παντρεμένου ζευγαριού, αλλά μόνο αν δεν ήμουν ή δεν ήταν ευτυχισμένος θα αρχίσαμε να ξενοκοιτάμε. Όταν δεν είσαι καλά στη σχέση και σου κάτσει μια ευκαιρία, τότε την αρπάζεις. Θυμήσου εσένα τότε στις διακοπές...
    Δυστυχώς επικρατεί η άποψη πως οι παντρεμένοι/ες είναι "πεινασμένοι" σεξουαλικά και αυτό μπορεί να ισχύει πολλές φορές αν αφήσεις τη σχέση. Ο γάμος, όπως και οι σχέσεις θέλουν δουλειά. Αν τα αφήσεις, σε αφήνουν.
    Ο φίλος σου δεν έπρεπε να παντρευτεί εξαρχής, αλλά ήθελε όλο το πακέτο. Γάμο, όμορφη γυναίκα, παιδί και από πίσω κάνω και τη ζωούλα μου.
    γι'αυτό πιστέυω απόλυτα πως πρέπει να ζούμε τη ζωή μας ως ελεύθεροι, να χορτάσουμε εμπειρίες και μετά να κάνουμε οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου ακριβώς τα ίδια πιστεύω και εγώ. Εχω υπάρξει άπιστη στο παρελθόν (όχι στον Θ) αλλά αμέσως μετά χωριζα. Γιατί ακριβώς συνειδητοποιείς ότι για να ξενοκοιτάς δεν είσαι ευτυχισμένη με αυτό που έχεις και ψάχνεις για κάτι καλύτερο.

      Για τη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια θεωρώ ότι δεν ισχύει αυτό. Θεωρώ ότι δεν είναι ότι ξενερώσανε και δεν είναι ευτυχισμένοι αλλά ότι ο συγκεκριμένος είναι σεξουαλικά πεινασμένος. Δεν έχει κάνει τα πράγματα που θα έπρεπε, την ώρα που θα έπρεπε...

      Διαγραφή
  17. Έπεσα κατά τύχη στο άρθρο σου και συγχύστηκα. Όχι γιατί είμαι καμιά αγία αλλά γιατί από ότι κατάλαβα ο τύπος έχει στηρίξει όλη την ύπαρξη του στο ψέμα. Άσε που έχει ανασφάλειες τρελές. Για να δούμε πόσο μάγκας θα ένιωθε αν του έδινε η γυναίκα του τα παπούτσια στο χέρι.
    Τι να πεις. Δεν μπορείς να ξέρεις τι κρύβει ο καθένας μέσα στο κεφάλι του...Δεν ξέρω πως τελικά εξελίχθηκε η όλη υπόθεση αλλά ελπίζω κάποιος να του έδωσε ένα γερό μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H υπόθεση εξελίχθηκε ότι ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.... Τουλάχιστον έτσι δείχνουν...(στο fb)

      Διαγραφή
    2. Μάλιστα...σε ευχαριστώ που μου απάντησες...είχα αγωνία και περιέργεια να δω τι τελικά έγινε...

      Διαγραφή
  18. μου χει συμβεί και εμένα να αμφιβάλω για τις έννοιες: φιλία, αγάπη, συντροφικότητα, αλήθεια και εμπιστοσύνη.. από γεγονότα που με πλήγωσαν στην ζωή μου και με ξενέρωσαν με τον τρόπο που σε ξενέρωσε αυτό που περιγράφεις..
    είναι πάρα πολύ κρίμα το συμβάν, και είναι πάρα πολύ κρίμα αυτό που νιώθεις αυτή τη στιγμή μέσα σου.. κατανοώ απολυτότατα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή