Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Έκθεση με θέμα: Πώς πέρασα στα γενέθλια μου!!

Σε πολλούς φάνηκε απαισιόδοξη η χθεσινή  μου ανάρτηση αλλά είπαμε, δεν μίλαγα εγώ αλλά η υπερβολική σοκολάτα!!

Γενικά τα χαίρομαι τα γενέθλια μου και τα γιορτάζω πάντα!! Άλλωστε δε βρίσκω λόγο να μη γιορτάζω τη μέρα που γεννήθηκα!!! Νομίζω ότι ήταν το σημαντικότερο πράγμα που έχω κάνει ως τώρα στη ζωή μου. Η αφετηρία των πάντων.. Κάθε τέτοια μέρα ευχαριστώ τους γονείς μου που αποφάσισαν να κάνουν τρίτο παιδί!! Που δεν κάνανε έκτρωση και με κρατήσανε. Και κάθε τέτοια μέρα  οι γονείς μου αμφιβάλλουν για το εάν η κόρη τους στέκει καλά στα μυαλά της!!

Το θεωρώ αδύνατο να μη σβήσω κεράκια!! Έχω σβήσει ακόμα και ρεσό σε παστίτσιο, επειδή δεν είχαμε τούρτα και δεν ήθελα να περάσει η μέρα χωρίς να έχω σβήσει κεράκια. Χθες λοιπόν έσβησα 28 κεράκια!! Τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε ότι από κάποια ηλικία και μετά τα κεράκια στοιχίζουν περισσότερο από την τούρτα. Δεν ήθελα να σβήσω κερί αριθμό οπότε γεμίσαμε τη τούρτα με κεράκια τα οποία έσβησα γρήγορα-γρήγορα γιατί ο Θ που την κράταγε φώναζε "γρήγορα σβήστα , κάηκα". Μετά ήθελα να μου πούνε το τραγουδάκι και στα αγγλικά αλλά έφαγα κράξιμο γιατί βαριότανε να ξαναανάψουν όλα αυτά τα κεριά... Αδικία. Στην ανηψιά μου που είναι τριών το είπαμε και στα κινέζικα!

Χθες λοιπόν ήρθαν τα φιλαράκια μου από το σπίτι και φάγαμε τα φαγητά που ΕΓΩ είχα μαγειρέψει. Μετά φάγαμε και την τούρτα που ΕΓΩ είχα φτιάξει!! Ήπιαμε και κρασί και μπύρες που ΕΓΩ δεν είχα φτιάξει. Όλοι με θαύμασαν για τις μαγειρικές μου ικανότητες και δε λείψανε τα ειρωνικά σχόλια "ποιος να το περίμενε. Θα μαγείρευε η Χριστίνα. Που τα πρώτα χρόνια μόνο ρύζι με καλαμπόκι έβραζε". Και είναι αλήθεια, εγώ και η μαγειρική γνωριστήκαμε τα τελευταία χρόνια. Πρίν, τα μόνα που "μαγείρευα" ήταν το περιβόητο ρύζι με καλαμπόκι [σπεσιαλιτέ μου], ξεπάγωνα ταπεράκια με φαγητό της μαμάς και έβαζα σε μπολ γάλα με δημητριακά...Α ξέχασα, έφτιαχνα και τόστ.

Τέλοσπάντων πολύ θα ήθελα να σας έδειχνα φωτό με τις μαγειρικές μου δημιουργίες και ειδικά με την τούρτα που ήταν τόσο αμερικάνικη -πέντε στρώσεις είχε, αμέ- αλλά δε ξέρω πως το κάνουν αυτό οι food bloggers. Εγώ ποτέ δε προλαβαίνω να φωτογραφίσω τίποτα. Πέφτουν πάνω τα κογιότ και τα κατασπαράζουν όλα. Ούτε τη τούρτα δεν έβγαλα φωτογραφία να τη δείξω στον πατέρα μου να δει τι προκομένη κόρη έχει που πιστεύει ότι θα με γυρίσουν πίσω δυο μέρες μετά τον γάμο...



20 σχόλια:

  1. Οπότε πέρασες ωραία...

    Στην κολλητή μου σβήσαμε πέρυσι ρεσό,τοποθετημένο στην τρύπα ενός μουστοκούλουρου!

    Φιλιά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάρα είχες γενέθλια?Χμ...λοιπόν...Θα σου ευχηθώ όπως μπορώ..! Θα ετοιμάσω κάτι σαν τη λίστα του Άγιου Βασίλη, αλλά οι ευχές μου είναι…μην ανησυχήσεις!!Λοιπόν, σου εύχομαι:
    1) Να έχεις την υγειά σου
    2) Να έχεις πάντα κοντά σου αυτούς που αγαπάς
    3) Όσο περνάνε τα χρόνια, να βρίσκεις όλο και περισσότερο νόημα σ' αυτό το ταξίδι της ζωής
    4) Να εμπνέεις τους ανθρώπους με τα λόγια σου, τις πράξεις και την προσωπικότητά σου
    5) Να έχεις άφθονο κουράγιο και να δίνεις και στους γύρω σου και το σημαντικότερο, θεωρώ 6) Όταν θα φτάσεις σε πολλά πολλά χρόνια κάπου στα 85-90, να κοιτάξεις πίσω και να πεις ''Καλά περάσαμε.....!!!!''.Αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό ως τα πιο σημαντικά...Να 'σαι καλά..!!!XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό, αυτό θέλω στα 85-90, να κοιτάξω πίσω και να πω ''Καλά περάσαμε"!!!!

      Διαγραφή
  3. Ένας χρόνος σοφότερη, λοιπόν! Πολύχρονη για τα γενέθλιά σου, με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όλα κι όλα ωραία λοιπόν..ηθικό δίδαγμα: προσοχή στη ποσότητα της σοκολάτας :)))
    και εκεί που ετοιμαζόμουν να σου πω οτι θα ηθελα να εβλεπα τη φωτο της τουρτας με προλαβες...μου απαντησες
    χρονια πολλα λοιπόν πολύχρονη πάντα με υγεία και ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα πάντα μετά μετανιώνω που δε τη φωτογράφισα αλλά εκείνη τη στιγμή δε το σκέφτομαι!

      Διαγραφή
  5. Αυτό με τις φώτο και γω "δεν το χω"!
    Καλό μήνα Χριστινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα.. Που θα μου πάει κάποια στιγμή θα φωτογραφίζω τα πάντα.. Οταν μεγαλώσω...

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι που περάσατε καλά!!Γιαυτό είναι τα γενέθλια!!

    Άχου μου άνοιξες την όρεξη!! Τέλος πάντων άντε καλό μήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρόνια σου πολλά!!!!!!!
    5 στρώσεις;;;;πάντα είχα την απορία πως τρώγεται αυτό το κομμάτι...μάλλον το ξαπλώνετε στο πιάτο ε;;;
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάσια με τις απορίες σου!!

      Εγώ στο πιάτο το ξάπλωσα...και μετά οι άλλοι το ξάπλωσαν στο στομάχι τους!

      Διαγραφή
  8. Να τα εκατοστήσεις ή χιλιάσεις (ότι προτιμάς, :)), κάθε ευτυχία και υγεία εύχομαι!!! πολύ γέλασα με τις μαγειρικές σου δεξιότητες όπως λες! :) εντάξει, απλά μαγείρευες υγιεινά! χα χα ,, αχ αυτή η τούρτα πρέπει να ήταν σούπερ! τα κεράκια που λες είναι ένα θέμα η αλήθεια, αλλά μου αρέσουν εμένα τα πολλά κεράκια, δείχνουν σοφία! χε χε.. φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχαχα, να σε γυρίσουν πίσω δύο μέρες μετά το γάμο, χαχαχαχα! Τον ίδιο φόβο έχουν και οι δικοί μου, γι'αυτό και φροντίζω να βγάζω φωτογραφίες από τις δημιουργίες μου, για ντοκουμέντα! Χρόοονια Πολλάαααα και πάλι! (τα έγραψα και στην πιο πρόσφατη ανάρτηση σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κάνει τριήμερο αφιέρωμα στα γενέθλια μου... χαχαχα Οπότε εαν μου ευχήθηκες μια φορά αρκεί!!

      Δυστυχώς ξέχασα να κρατήσω τα ντοκουμέντα και τώρα δε με πιστεύουν!!

      Διαγραφή
  10. Αχ ναι, ωραία θα ήταν να βλέπαμε τις φωτογραφίες!
    Και πάλι χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή