Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Μαρία με τα κίτρινα...


Σήμερα γιορτάζουν οι Μαρίες , οι Παναγιώτες και οι Δέσποινες αλλά... Οχι όλες. Οι μισές. Οι άλλές μισές γιορτάζουν τον 15αυγουστο. Το θέμα είναι γιατί??

Πρώτη εξήγηση: Για να γυρνάς εσύ σαν χαζός από γραφείο σε γραφείο και να ρωτάς. Γιορτάζεις σήμερα? Ααα, χρόνια πολλά.. Ααα, όχι (φτου, γαμώτο τσάμπα ανέβηκα στο δεύτερο δεν έχει γλυκά εδώ).

Δεύτερη εξήγηση: Για να λένε ψέματα και να γλιτώνουν το κέρασμα. Σιγά μη θυμάται κανείς μετά από 10 μήνες ότι γιορτάζεις τον 15αυγουστο και σιγά μην αφήσει την ξαπλώστρα για να σου ευχηθεί εσένα χρόνια πολλά.

Τρίτη εξήγηση: Γιατί είναι παρθένα, τίμια, άσπιλη και αμόλυντη.  Θυμηθείτε τώρα σε ποιες ευχηθήκατε χρόνια πολλά σήμερα και γελάστε με την ησυχία σας.






40 σχόλια:

  1. Σήμερα εορτάζουν οι παρθένες Μαρίες!

    (Ακολουθεί αληθινός διάλογος)

    -Χρόνια πολλά κορούλα μου, Μαράκι μου, έκλεισες τα 15!
    -Μπαμπά δεν γιορτάζω σήμερα. Από εδώ και πέρα θα γιορτάζω τον 15αυγουστο.
    -Δεν έισαι κόρη μου άλλο, σε αποκληρώνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγκεφαλικό ο daddy...

      Σήμερα με κέρασε ένα Μάριος ετών 27 για τη γιορτή του... Είναι αυτό που φαντάζομαι?????

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχα, εξαρτάται... αν έφυγε νωρίς για να παίξει online games!

      Διαγραφή
  2. Εγω εχω ακούσει να λενε : αααα δεν πειράζει που είμαι παντρεμένη, εμενα παντα τότε με γιόρταζαν οι δικοι μου..μηπως τελικά κρύβουν κατι?Και γιατί δεν έχουν όλες οι γιορτές 2 ημερομηνίες για να ξεχωρίζουμε τους παρθένους απο τους μη?Θα είχαμε γλυτώσει πολύ κόπο!!
    Τελος, γιατι έχω την εντύπωση οτι υπάρχει και 3η ημερομηνία γιορτής για την Παναγία? Ας μου πει τωρα κάποιος γιατι μπήκε στο μυαλό μου και θα σκάσω αν δεν μάθω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μπορώ να σε βοηθήσω με την αναζήτηση της τρίτης ημερομηνίας. Εγώ ξεχνάω ακόμα και τις μεγάλες γιορτές...

      Διαγραφή
    2. Η Παναγία γιορτάζει και στις 8 του Σεπτέμβρη,

      Διαγραφή
  3. Άρα το συμπέρασμα είναι ένα!Αν εύχεσαι σε Μάριο ή Μαρία σήμερα,και είναι πάνω απο 25 χρονών,δεν λες ζρόνια πολλά άλλα εύχομαι του χρόνου να γιορτάζεις τον 15αύγουστο και ας το πάρει όπως θέλει!!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εντάξει τί να λέμε τώρα με τις Μαρίες...το μπλέξιμο του αιώνα...παίρνω τη μία δεν γιορτάζω σήμερα, γιορτάζω τον Αύγουστο, παίρνω την άλλη που ήξερα ότι δεν γιορτάζει μου λέει πες μου Χρόνια Πολλά...πρέπει δηλαδή να έχω καταχωρημένο και ποιά από τις δύο γιορτές γιορτάζει η κάθε Μαρία που ξέρω? έλεος...και υπάρχουν όλες οι εκδοχές πλην της παρθενικής βεβαίως...π.χ. η γυναίκα μου, Μαρία, έχει ακόμη μία εκδοχή: λέει, για τον τάδε γιορτάζω τον 15Αύγουστο, γιατί τότε με θυμάται, και για τον τάδε γιορτάζω το Νοέμβρη, έτσι το έμαθε, τότε με παίρνει...οπότε έχει δύο ημερομηνίες, μία για όποιον βολεύεται...κινητή εορτή κανονική δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή η γυναίκα σου...Κανονικά έπρεπε να της πηγαίνετε δώρα δυο φορές τον χρόνο...

      Διαγραφή
  6. Χαχαχαχαχα γέλασα πολύ με τις εξηγήσεις...Όσο για τη γιορτή τώρα,εμείς εδώ στην Κρήτη σήμερα γιορτάζουμε μόνο τις ελεύθερες Μαρίες (είδες,δεν λέω παρθένες,γιατί τότε θα λέγαμε οι Μαρίες έως ετών 12 :p).H αλήθεια είναι ότι όταν κάποια είναι σε άλλη πόλη της Ελλάδας,επειδή δεν ισχύει παντού το ίδιο,πάντα μπερδεύομαι,γιατί δεν θυμάμαι ποιές γιορτάζουν σήμερα και ποιές όχι.Εδώ στον τόπο μου τουλάχιστον ξέρω.Αν δεν έχει μπεί η κουλούρα,τότε μόνο λέω χρόνια πολλά Νοέμβρη,αλλιώς λέω τον Αύγουστο.Αλήθεια,πότε γιορτάζουν οι χωρισμένες Μαρίες?Ας μας ενημερώσουν μέχρι τις 7,για να ξέρουμε που θα πάμε το βράδυ, πού θα τηλεφωνήσουμε έστω βρε παιδί μου...πφφφ...Καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς κάπως έτσι το έχουμε αλλά πολλές δε το αλλάζουν ούτε μετά τον γάμο. Μια φίλη μου, παντρεμένη, εξακολουθεί να γιορτάζει 21 Νοεμβρίου και χτες που την ρώτησα εαν είναι ακόμα παρθένα μου απάντησε πως αφού δεν έχει κάνει παιδί δε μπορώ να αποδείξω τίποτα....και μπορεί να γιορτάζει όποτε θέλει...

      Γελοιές φίλες έχω...

      Διαγραφή
    2. χαχα τρομερή όπως πάντα...
      αυτό το "δεν λέω παρθένες,γιατί τότε θα λέγαμε οι Μαρίες έως ετών 12", εντάξει είναι όλα τα λεφτά...αααααααχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. E μα ναι...μη σου πω ότι και πολύ είπα...πλεόν έτσι που βλέπω τα 12χρονα,ακόμα και για αυτά αμφιβάλλω :p

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάντως σήμερα έφαγα αρκετά άκυρα! Όλες 15αυγουστο γιοτράζουν!
    Πάντως η ανάλυση σου είναι εμπερειστατωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εσπειρες το ζιζάνιο τρεμενς....ελπίζω να είσαι ευτυχισμένος με το κατόρθωμά σου αυτο! (ατάκα που είπα πρόσφατα και μου άρεσε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και συ καημενούλα, ζητιάνευες γλυκό στην εταιρεία? Τελικά βρήκες καμιά παρθένα Μαρία ή τσάμπα το πάνω κάτω????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν ήταν για το γλυκό.. απλά εαν δεν ευχηθείς σε κάποιον εδώ μετά παρεξηγείται... Ασε έχει προβλήματα ο κόσμος!!

      Διαγραφή
    2. Έλα Χριστέ και Παναγία! Τρελό κόμπλεξ δηλαδή! τι τραβάς και συ Χριστινάκι!

      Διαγραφή
  10. Πριν λίγο γύρισα από γιορτή Μαρίας, παντρεμένης που επιμένει να γιορτάζει σήμερα...
    Δεν θέλει ν' αλλάξει βρε αδερφέ!
    Έτσι της αρέσει...
    Μ'αυτά που γράφετε όμως έχω αρχίσει κι' ανησυχώ ...λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχαχαχα! Το πόσες φορές έχω παρεξηγηθεί γιατί ξεχνάω να ευχηθώ, δε λέγεται!
    Πάντα με μπέρδευαν ιδιαίτερα οι Μαρίες! είναι ότι πρέπει για το αλτζχάιμερ μου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ γενικά δεν τα πάω καλά με τις γιορτές και πάντα ξεχνώ να ευχηθώ. Οπότε αυτή η γιορτή είναι μια καλή δικαιολογία για μένα. Και καλά νόμιζα ότι γιορτάζεις τον 15αυγουστο...

      Διαγραφή
  12. Εγώ δεν θυμάμαι ποτέ πότε γιορτάζει ποιος,οπότε τους εύχομαι και 15 Αυγούστου και 21 Νοεμβρίου! :p

    Δεν ξέρω ποιος φέρνει τα καλά γλυκά.Εμένα πάντως,όλο αηδίες με κερνάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν τους παίρνεις και δώρα και 15αυγουστιο και 21/11 τότε να ξέρεις πως το δευτερο μου όνομα είναι Μαρία...

      Διαγραφή
  13. Πάλι την γλύτωσε η Μαρία μας.
    Κάθε χρόνο κάνει την πάπια.
    Αυτά παθαίνω όταν αργώ να περάσω απο το blog σου.
    Μένω ανημέρωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κέρασμα για τη γιορτή γίνεται και μετά από 40 μέρες... Πες της πως δε θα την γλιτώσει ετσι ευκολα...

      Διαγραφή
  14. Είναι ένα μπέρδεμα... ποτέ δεν θυμάμαι ποια Μαρία γιορτάζει...
    Χρήσιμη η ανάρτησή σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστίνα θα πρέπει να ξέρεις ότι στο Ελληνικό Δημόσιο υπήρχε ένα εθιμικό συνήθειο να μη πηγαίνεις στο γραφείο (και) όταν γιόρταζες! Έτσι λοιπόν εκτός από τους/τις παρθένους γιόρταζαν σταθερά στις 21 και οι δημόσιοι υπάλληλοι!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι το γνωρίζω... Εχεις δίκιο!! Ξέρω μάλιστα ανθρώπους που επειδή γιόρταζαν σε ημερομηνίες που ήταν αργίες (πχ Χριστούγεννα) ανακάλυπταν άλλες γιορτές, κάτι οσιομάρτυρες κτλ για να κερδίζουν μια μέρα άδεια.

      Εαν δούλευα στο δημόσιο θα γιόρταζα και εγώ στις 24 Ιουλίου. Της Οσίας Χριστίνης της Μεγαλομάρτυρος!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Εμένα που με λένε Αγγελική και γιορτάζω 25 Μαρτίου, αμέσως καταλαβαίνεις ότι είμαι του ιδιωτικού! Άβυσσος...

      Διαγραφή
    3. Φυσικά! Εαν ήσουν του δημοσίου θα γιόρταζες στις 8/11!!

      Διαγραφή