Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Χρονοκάψουλα: Πάσχα 2015

Ναι το ξέρω ότι αύριο έχουμε Πρωτομαγιά αλλά επειδή εγώ τώρα ξύπνησα από τη χειμερία νάρκη που είχα πέσει αποφάσισα να σας μιλήσω για το φετινό μου Πάσχα. Το πρώτο Πάσχα ως παντρεμένη γυναίκα. Ως παντρεμένη λοιπόν έπρεπε να σύρω τον γαμπρό στον τόπο της νύφης για να σουβλίσει το αρνί. Αφού πρώτα είχαμε μια epic κουβεντούλα με τα πεθερικά  πήγαμε στους δικούς μου για Πάσχα.

Δυο βδομάδες και 5 μέρες πριν το Πάσχα:

Πεθερικά: "Πότε θα έρθετε για Πάσχα?
Εγώ: Δε θα έρθουμε για Πάσχα. Θα πάμε στους δικούς μου.
Σντουπ. Σέκος!

Δυο βδομάδες και 4 μέρες πριν το Πάσχα:

Πεθερικά: Πότε θα έρθετε για Πάσχα?
Εγώ: Γουρλωμένα μάτια, βαθιές αναπνοές.
Θ: Δε θα έρθουμε για Πάσχα. Θα πάμε στης Χριστίνας.

Επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως!

Και για να μη με λέτε ξινή, είναι προσυμφωνημένα όλα. Το πάμε χρόνο παρά χρόνο. Του χρόνου θα πάμε στους δικούς του. Όλα και όλα. Υπάρχει προγαμιαίο συμβόλαιο το οποίο τηρούμε ευλαβικά.

Και εντάξει παντού καλά περνάμε αλλά να όπως και να το κάνεις στους δικούς μου περνάω καλύτερα!!!! Γιατί είναι δικοί μου και γιατί εκεί είναι τρεις φατσούλες - ανιψάκια πολύ αγαπημένα. 

Με τη μικρή η σχέση μας είναι αγάπη μόνο! Με περιμένει πώς και πώς. Τις μέρες που ξέρει ότι θα πάω κοιμάται στη γιαγιά για να με περιμένει και για όσες μέρες μένω εκεί είναι η προέκταση μου. "Πόσες μέρες θα μείνεις αυτή τη φορά?" με ρωτάει με του που με βλέπει στην πόρτα και αναλόγως την απάντηση που θα λάβει λέει "Ωραία ή Μόνο?" Θέλει να προγραμματίσει πόσα προλαβαίνουμε να κάνουμε σε 2 μέρες. Πόσες φορές θα δούμε το Frozen? Πόσες φορές θα παίξουμε ένα πολύ βαρετό παιχνίδι δικής της επινόησης όπου αυτή είναι ένα φτωχό πλην τίμιο απροστάτευτο ζωάκι και εγώ ένα μοβόρικο, τέρας της κολάσεως, σαρκοβόρο ζώο που πάντα τη ξεγελώ και την τρώω. Πάντα το ίδιο. Τα ζωάκια μόνο αλλάζουν. Φέτος της έμαθα και ένα άλλο παιχνίδι. Πώς να μαδάει τις μαργαρίτες. "Σκέφτεσαι τον Ιάσονα (boyfriend τρομάρα τους)  και τότε λες μ'αγαπάει , δε μ'αγαπάει, μ'αγαπάει , δε μ'αγαπάει" της λέω ενώ ταυτόχρονα μαδάω μια μαργαρίτα. "Ορίστε σ' αγαπάει". "Το ήξερα. Βλακεία παιχνίδι" μου αντιλέγει και ψάχνω να βρω από που πηγάζει όλη αυτή η αυτοπεποίθηση... Μετά κάναμε και μ'αγαπάει ,δε μ'αγαπάει για τον Θ. Και η σκασμένη η μαργαρίτα όλο δε μ'αγαπάει έβγαινε. "Έλα μη στεναχωριέσαι. Ένα  λουλούδι είναι. Δε ξέρει. Σ'αγαπάει" με παρηγόρησε η ανιψιά.

Ο μικρός από την άλλη είναι πιο αυτόνομος. Αυτή την εποχή διανύει φάση έρωτα με τα άδεια μπουκάλια. Ανέξοδος! Όλοι του πήρανε δώρα για το Πάσχα, παπούτσια, λαμπάδα και εγώ του πήγα ένα άδειο μπουκάλι από υγρό SKIP και με έκανε θεά. Εκείνο το βράδυ κοιμήθηκε αγκαλιά με το μπουκάλι. Και την επόμενη μέρα πήγαμε στον επιτάφιο με το μπουκάλι. Όλα τα παιδάκια κράταγαν φαναράκια και εμείς κρατούσαμε το SKIP. Λες και πηγαίναμε να βάλουμε μπουγάδα. Το καλύτερο βέβαια είναι όταν επέστρεψε στο σχολείο μετά τις γιορτές και τους ρώτησε η δασκάλα τι λαμπάδα πήρανε και απάντησε "Εμένα η λαμπάδα μου είχε ένα αυτοκινητάκι αλλά η θεία η Χριστίνα μου έφερε ένα πολύ ωραίο μπουκάλι χλωρίνης".  Είπε και χλωρίνης το σκασμένο. Θα στείλουν την πρόνοια να με μαζέψει!

Ο τρίτος είναι μικρός ακόμα και η σχέση μας σταματάει στου αγκού.

Έτσι όμορφα κύλησε το Πάσχα. Οικογενειακά και με πολύ φαΐ. Εμείς. Γιατί ο Θ έπαθε γαστρεντερίτιδα και ήταν off τη μέρα του Πάσχα. Όχι τίποτα άλλο είχαμε πάει και στο χωριό και ερχόταν όλοι οι συχωριανοί και καλά να ευχηθούν και να δουν και το νέο γαμπρό. "Αυτή είναι η μικρή που παντρεύτηκε?" (άμα έχεις μεγαλύτερα αδέρφια δε πα να είσαι 80 χρονών πάντα η μικρή θα είσαι!) Και που 'ναι ο γαμπρός να του ευχηθούμε?" Χέστηκε από τη χαρά του που του είπαμε ότι θα 'ρθετε!




18 σχόλια:

  1. έχεις ψάξει την πεθερά για γνώσεις βουντού; Μου κάνει πολύ ύποπτο ο Θ να αρρωστησει στο σπίτι της γλυκυτάτης οικογένειάς σου!!!!
    Και του χρόνου μη φας στο σπίτι της,κάνε την άρρωστη να γλιτώσεις τα χειρότερα!
    Αν τα ανιψια σου είναι τόσο γλυκά ,ετοιμόλογα και πονηρούλικα ,φαντάσου τα δικά σου παιδιά πως θα είναι!Και προς Θεού ,μην τα πας σ'αυτόν τον φούρναρη!
    Καλό τριήμερο να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα Χριστούγεννα άρρωστος ήταν ο άτιμος! Το κάνει επιτηδες για να μη ξαναπάμε στους δικούς μου. Ελεγε και σαν δικαιλολογία ότι κρύωσε επειδή βγήκε με τα αθλητικά στα χιονια και βράχηκαν τα πόδια του για να βάλει αλυσίδες... Ψεύτης!!!

      Διαγραφή
  2. Αμα τα βουντου που ξέρει πιάνουν μόνο τον κανακάρη της no problema!!!

    Aχ ναι τα γλυκά μου είναι πανεξυπνα! Καλά τα δικά μου θα μου τα ζητήσει η ΝΑΣΑ , for sure...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Όλα τα παιδάκια κράταγαν φαναράκια και εμείς κρατούσαμε το SKIP"
    "Χέστηκε από τη χαρά του που του είπαμε ότι θα 'ρθετε!"
    Αχαχαχαχα! Πόοοσο σε απολαμβάνω; Του χρόνου να έρθετε σε μένα για Πάσχα. Να γελάω συνέχεια με το χιούμορ σου αφού! Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου εάν δε θέλω να βρεθώ σφαγμένη σε κανα ηπειρώτικο στενό θα πάμε στου Θ...

      Α όλα και όλα. Χριστούγεννα, Πάσχα είμαστε κλεισμένοι για τα επόμενα χρόνια! Σε άλλες αργίες-γιορτες είμαστε διαθέσιμοι...

      Διαγραφή
  4. Χα σε τσάκωσα!
    Από το facebook έρχομαι και στην κορφή κανέλα!
    Μια χαρά Πάσχα περάσαμε εδώ με τους δικούς σου και τα ανιψάκια σου...εντάξει..ο Θ. ταλαιπωρήθηκε λίγο, αλλά η ατάκα σου σούπερ!!
    Τις μαργαρίτες μην τις παίρνεις υπόψιν...μη δουν αγαπημένο ζευγάρι οι κάργιες, τσουπ να χωθούν με την ίντριγκα...οι κάργιες!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έμπνευση αυτή με το μπουκάλι της χλωρίνης! Πέθανα στο γέλιο (τώρα σου γράφει το φάντασμά μου). Σε διαγωνισμό πρωτότυπων δώρων άνετα παίρνεις βραβείο. Αλλά και ο ανηψιός σου παίρνει βραβείο στο διαγωνισμό αντίδρασης σε δώρο. Χρόνια σου πολλά (και για την αυριανή), και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι!!! Ανέξοδα! Τώρα του εοιμάζω δώρο ένα άδειο μπουκάλι lenor. Χαμός θα γίνει!!!

      Διαγραφή
  6. Έλα βρε ! Χριστός Ανέστη !!!

    Ξέρεις τι θα λέει η πεθερά τώρα, ε ; "Μου το δηλητηριάσανε το πουλάκι μου, μάνα και κόρη !!! Ποιος ξέρει τι του βάλανε στο φαγητό του κανακάρη μου και το θέρισε η γαστρεντερίτιδα !!! Ααααααχχχχ, για άλλα τον προόριζα εγώ, αλλά ας όψεται ... ... ..." ;-) Εκτός κι αν το 'κανε επίτηδες ο Θ. για ν' αποφύγει τους περίεργους συγχωριανούς ! (μιλάω εκ πείρας).

    Πάντως αφού τα περάσατε ωραία αυτό έχει σημασία. Κι ελπίζω σήμερα να βγήκατε να πιάσετε τον Μάη ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα

      Βρε κάνεις την άρρωστη για να αποφύγεις τους συγγενείς? Τς Τς..

      Το προσπάθησα και εγώ μια φορά. Είπα ότι είχα πονοκέφαλο. Με αναγκάσανε να πιω ντεπόν!!

      Διαγραφή
  7. Καλα το τι γελιο ροχνω με τις ατακες σου δε λεγεται! Και το ανεκδοτακι στο τελος ολα τα λεφτα! Φιλια και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα εγώ τον νιώθω τον καημένο τον Θ. Σε μια παρόμοια φάση ήμουν κι εγώ το Πάσχα αλλά όχι από γαστρεντερίτιδα.
    Έλιωσα με τον μικρό και τον Skip.
    Είχα καιρό να περάσω, δεν ήξερα ότι είχες επιστρέψει.
    Καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Do you realize there's a 12 word phrase you can speak to your partner... that will induce intense emotions of love and impulsive appeal for you deep inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, admire and guard you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Desire Response

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to work harder than before to build your relationship stronger.

    Matter-of-fact, triggering this powerful impulse is so essential to having the best ever relationship with your man that the second you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will soon notice him expose his heart and soul to you in such a way he never experienced before and he'll perceive you as the one and only woman in the universe who has ever truly tempted him.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Did you realize there is a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will trigger deep emotions of love and instinctual attraction to you deep within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, idolize and look after you with his entire heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Desire Instinct

    This impulse is so hardwired into a man's brain that it will make him try harder than before to make your relationship as strong as it can be.

    Matter of fact, triggering this dominant impulse is absolutely mandatory to achieving the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will instantly notice him expose his mind and soul for you in a way he's never experienced before and he'll recognize you as the only woman in the world who has ever truly appealed to him.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. As stated by Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 42 pounds less than we do.

    (And by the way, it is not related to genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

    CLICK on this link to find out if this quick test can help you unlock your true weight loss potential

    ΑπάντησηΔιαγραφή