Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Μετά το γάμο τι?

Μετά το γάμο τι έχεις να κάνεις? Να δηλώσεις το γάμο στο δημαρχείο, να ξεκουραστείς, άντε και να αλλάξεις κανά δώρο. Σωστά? Λάθος! Μετά το γάμο έχεις να πας το γαμήλιο ταξίδι!!

Εμείς είχαμε αποφασίσει να μην πάμε κατευθείαν μετά το γάμο. Θα αφήναμε να περάσει κανένα δίμηνο έτσι ώστε να πλησιάζουν Χριστούγεννα και να πάμε στη Χριστουγεννιάτικη Βιέννη-Πράγα-Βουδαπέστη! Αλλά επειδή μας φαινόταν κάπως να γυρίσουμε κατευθείαν σπίτι μας και στις δουλειές μας αποφασίσαμε να πάμε ένα γαμήλιο ταξιδάκι εξπρές στην Αράχωβα. Προορισμός ωραίος, κοντινός και το κυριότερο είχαμε ξαναπάει και οι δυο οπότε μπορούσαμε να κοιμόμαστε στο ξενοδοχείο χωρίς καμία τύψη για όλα αυτά που χάνουμε! Γιατί ναι αυτό είναι το πρόβλημα μου! Όταν πάω κάπου διακοπές η έννοια διακοπές παύει να ισχύει! Πρέπει να ξυπνήσουμε νωρίς, πρέπει να πάμε παντού, πρέπει να δούμε τα πάντα!!! Αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος που δεν ήθελα να πάμε γαμήλιο αμέσως μετά. Ήξερα ότι θα ήμουν κουρασμένη και δε θα μπορούσα να κουραστώ επιπλέον. Οπότε θα έχανα μέρη!!

Και όντως με το που φτάσαμε στο ξενοδοχείο ήμουν ένα πτώμα. Όταν ειδικά η κοπέλα στη ρεσεψιόν μας έδωσε το κλειδί του δωματίου και μας είπε ότι το δωμάτιο είναι στον πρώτο όροφο χωρίς ασανσέρ ήθελα να βάλω τα κλάματα. Ακόμα τη θυμάμαι αυτή τη σκάλα. Τριάντα σκαλιά και μου φαινόταν ότι ανέβαινα στο Παλαμίδι. Γονατιστή ήθελα να τα ανέβω. Ανεβήκαμε λοιπόν στο δωμάτιο, κάναμε ένα μπανάκι και ανάψαμε το τζάκι. Το τζάκι που λυσσάξαμε να έχει το δωμάτιο. Αφού λοιπόν το ανάψαμε κάτσαμε να το απολαύσουμε...Και κοιμηθήκαμε! Από τις οχτώ το βράδυ μέχρι το άλλο το πρωί. Ούτε τζάκι είδαμε, ούτε καν όνειρο.

Το επόμενο πρωί συρθήκαμε για καφέ, μετά σύραμε το κουφάρι μας για φαγητό και μετά μαζέψαμε τα κομμάτια μας και μπήκαμε στο αυτοκίνητο για το δρόμο της επιστροφής. Αυτό ήταν το μίνι γαμήλιο. Γιατί ακολουθούσε και το μεγάλο. Το δεκαήμερο σε  Βιέννη-Πράγα-Βουδαπέστη! 

Ένα μήνα πριν το ταξίδι έρχεται ο Θ σπίτι σα βρεγμένη γάτα. "Να κοίτα, μου έσκασε μια σπουδαία δουλειά. Μια πάρα πολύ σπουδαία δουλειά. Και βάλε μπόλικο κρασί και οχτώ μπουκάλια μπύρα, θα το κάψουμε απόψε κυρ-Στέφανε, ναι θα το κάψουμε!" Αλλά αυτή η σπουδαία δουλειά τύχαινε να είναι τις ημερομηνίες που εμείς θα βολτάραμε σε  Βιέννη-Πράγα-Βουδαπέστη. Οπότε σα σύζυγος πλέον επιχειρηματία αποφάσισα να μην γκρινιάξω. Γιατί και η Βαρδινογιάννενα τι νομίζετε, τα ίδια θα τραβάει και αυτή... Αλλά έλα μου που στο μυαλό μου είχα συνδυάσει τη  Βιέννη-Πράγα-Βουδαπέστη με Χριστούγεννα! Οπότε ή Χριστούγεννα ή τίποτα. Αλλαγή πλεύσης και νέος προορισμός.

Παρίσι!!!


To be continued...


26 σχόλια:

  1. Κάποια μου θυμίζει ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι στις διακοπές! :-Ρ Αλλά, λογικός δεν είναι; Ποιός ξέρει αν και πότε θα ξαναεπισκεφθείς έναν τόπο - να μην τα γυρίσεις ΟΛΑ;!
    Παρίσι τράμπα για Βιέννη-Πράγα-Βουδαπέστη; Σε περίοδο Χριστουγέννων; Χμ... Ok, θα είμαι open-minded για την επόμενη ανάρτησή σου. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες έδωσα τρία και πήρα ένα! Κορόιδο πιάστηκα... Δεν πήγαμε Χριστούγεννα όμως. Είχαν τελειώσει οι γιορτές όταν πήγαμε!

      Μα εννοείται ότι εάν δεν τα δεις όλα μετά θα πρέπει να ξαναπάς(που έτσι και αλλιώς πρέπει να ξαναπας σε ορισμένα μέρη)... Μεγάλη στεναχώρια με πιάνει άμα γυρισω από κάπου και μου πουν "Εκεί πήγατε?Ααα χάσατε!"

      Διαγραφή
  2. Σε νιώθω με το ζόρι να βγεις και να τα δεις όλα. Μου την δίνει επίσης όταν μου πουν "δεν πήγες εκείιιιι;". Γιατί, εσύ πήγες σε αυτά που πήγα εγώ;
    Ύπνος μετά από κούραση ημερών, μπροστά στο τζάκι; Νομίζω πως περάσατε ένα από τα καλύτερα βράδια ως νιόπαντροι! Άσε που παίζει να έχω και χρόνια να ακούσω νιόπαντρο ζευγάρι να πει "πήγαμε σπίτι/ ξενοδοχείο και έγινε το σώσε *wink wink*". Άλλαξε η κουλτούρα μας και επιτέλους έληξε και αυτός ο καταναγκασμός βρε παιδί μου, χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι ψυχαναγκασμός είναι αυτός που μας πιάνει???

      Υπνος με τζακάκι!!! Αστα ωραιότατα. Το νοσταλγω!!!

      Διαγραφή
  3. Βλέπω επέστρεψες δριμύτερη επιτέλους μετά από τόσους μήνες.. Αναμένουμε τη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εεε!! Τι "To be continued"; Σαν να μου πήραν το γλυκό από το στόμα νιώθω!! :)) Αναμένω τη συνέχεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και άρχισα να διαβάζω και είχες πάρει το σοβαρό σου και ανησύχησα ότι δε θα γελάσω σήμερα. Αμ δε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα πάρει το σοβαρό μου??? Αλήθεια? Δεν το έκανα επίτηδες...:P

      Διαγραφή
  6. Εναλλακτική Παρίσι; Σας λυπάμαι χαχαχ. Καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oooo σπάσιμο υποθέτω. Αλλά αφού πήγατε Παρισάκι whatever. Είχαμε πάει κ μεις πριν δυο χρόνια και την παραμονή πρωτοχρονιάς την περάσαμσε οπως εσείς στην Αράχωβα σαν τα ψοφίμια αφού όλες τις μέρες είχαμε πεθανει να ξυπναμε με τα κοκορια μην κ χασουμε κανενα μουσειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε νιώθω!!!! Όταν μου λενε το καλοκαίρι να πάμε διακοπές σε ένα νέο μέρος και να αράξουμε στην ξαπλώστρα, απαντώ "να παμε σε ενα μέρος που έχω ξαναπάει και δεν χρειάζεται να το δω. Να αράξω ανετότατα στην ξαπλώστρα. Μην πάνε πεταμένα τα λεφτά.." Ε; Όχι; Ναι!
    Καλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω!!! Αν και το καλοκαίρι επιλέγω να πηγαίνω σε μικρά νησιά για αυτό το λόγο! Για να τα γυρίζω την πρώτη δεύτερη μέρα και μετά να αράζω στη ξαπλώστρα!!!

      Καλες γιορτες!

      Διαγραφή
  10. Στα κρύα του λουτρού μας άφησες!!
    Στα ταξίδια (και στις διακοπές) αν δε δεις τα πάντα, αν δε γυρίσεις το μέρος που πας, αν είναι να κοιμάσαι όλη μέρα, κάτσε σπίτι σου να μη χάνεις και τη βολή σου (αγνόησε το β ενικό, γενικά τα λέω)...χαχα!
    Ναι, ευτυχώς που είχατε ξαναπάει Αράχωβα και ξεκουραστήκατε τουλάχιστον χωρίς τύψεις!!

    Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο αστεία τα περιγράφεις!
    Θυμήθηκα τους δικούς μου που όταν ήμασταν μικρά με τον αδερφό μου μας είχαν πάρει και είχαμε πάει σε ένα ξενοδοχείο σε διπλανό νομό, πεντάστερο και all inclusive, από το οποίο δεν βγήκαμε ποτέ! Κάναμε μπάνιο στην πισίνα έξω από το δωμάτιό μας, τρώγαμε σαν να μην υπάρχει αύριο και κοιμόμασταν ολημερίς! Έτσι νιώθουν ξεκούραση, μου είχε πει τότε η μαμά μου.

    Εγώ πάλι, όσο κι αν κουράζομαι σωματικά στα ταξίδια που έχω πάει, είμαι τόσο ενθουσιασμένη και τόσο γεμάτη, που δεν νιώθω τίποτα! Απλώς το βράδυ πεθαίνω στο κρεβάτι μου και από την επομένη δεν τρέχει μία! Χαχα!

    Καλά να περνάτε και πάλι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω φίλους με παιδιά που λένε ακριβώς το ίδιο με τη μαμά σου!!! Και ενώ παλιότερα έπασχαν από το σύνδρομο του θέλω να τα δω όλα πλέον αρκούνται και αυτοί στη θέα της πισίνας...

      Διαγραφή
  12. As reported by Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 42 lbs less than we do.

    (Just so you know, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and really, EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    CLICK on this link to find out if this little quiz can help you discover your true weight loss possibilities

    ΑπάντησηΔιαγραφή